úterý 7. října 2014

LSE studna

LSE má mobilní aplikaci. Nejmenuje se příliš kreativně - LSE Mobile - ale dala jsem jí šanci a stáhla si jí do telefonu. Nejprve jsem si myslela, že to s ní dopadne stejně jako s mnoha jiným aplikacemi, které jsem si sice nadšeně stáhla do telefonu, ale víckrát je už nepoužila. Nicméně dnešek tohle pravidlo zlomil. Vlastně šlo o banalitu - měla jsem žízeň a moje lahvička vyschla. Obvykle bych se prostě jen zvedla a došl asi natočit z kohoutku na záchodech, ale to tady jaksi nefunguje, respektive pokud tedy namáte zájem pít sice zdravou, ale pěkně hnusnou teplou vodu. Skutečně, nevím, jestli pod Londýnem se nachází tektonické podloží či co, každopádně skoro z každého kohoutku tu teče teplá voda. U nás doma to není tak zlé, ale že byste si natočili osvěžující chladnou vodu, co v létě zchladí vaše tělo aspoň zevnitř, to tedy skutečně ne.
Má to sice i výhody, třeba dnes ráno, když jsem přišla z běhání, zpocená jak myš a rudá jako rajče, netekla teplá voda. Ale protože tu vlastně nikdy neteče úplně studená, ani když si jen studenou pustíte, sprcha vlastně nebyla ani moc příšerná. I když pravda, táborové potůčky v čele s ledárnou na Božím Daru jsou zkušeností, díky které vám pak vše ostatní připadá jako horká vana. No, každopádně, voda z kohoutků na LSE se nedá pít, pokud si nelibujete v teplé, ale skutečně teplé - kdyby to aspoň byla vlažná - vodě. Měla jsem tu vychytané jedno místo, jedno umývadlo v knihovně, kde tekla studená. Byla to taková moje studna. Ale protože dnes tyhle záchody byly zamčené a dveře zalepené páskou, měla jsem poněkud útrum a nezbylo než najít jinou oázu. A právě tady přišla na řadu LSE aplikace, kde kromě vyhledávání jednotlivých budov na campusu, přístupu do knihovny, vyhledávání osob nebo personalizovaných složek jako jsou rozvrhy nebo reading listy, můžete vyhledávat i fontánky s vodou! Geniální, že! Na celém campusu je jich, jak jsem zjistila, mraky. Jen v knihovně jsou asi čtyři, možná tedy nebylo nutné střežit svou studnu v podobě jednoho umývadla, ale stačilo se trochu dřív poradit s chytrou aplikací. Nevadí.. Hlavně že už vím, kde nám teče studená voda, ač nutno přiznat, že ta teplá se dnes docela hodila, ochladilo se, tak bylo vlastně docela milé ohřát si ručičky...

Žádné komentáře:

Okomentovat