úterý 29. září 2015

Zrcadlo

Chachá, už mám spravenou klávesnici na počítači, takže už si nebudete muset domýšlet háčky a čárky a hlavně já konečně budu moct plně využívat funkcí mého počítače a přestanu okupovat ten Honzův! Další pozitivní zprávou je náš lehce upravený set-up našeho bytečku. Respektive, vytvořili jsme prostornější a útulnější předsíň, získali jsme novou skříň a vyexpedovali náš botník do chodby, ale hlavně, a to by Honza speciálně rád vyzdvihl, máme nové obří zrcadlo. Bylo to tak. Jedné krásné minulé neděle šel takhle vyhodit odpadky, a když se vracel, dveře se tak nějak podivně otvíraly, jako by je nemohl pořádně otevřít, že má plné ruce.
Zvědavě jsem se šla podívat a chvilkově jsem zkoprněla. Opravdu jen chvilkově, protože jsem samozřejmě hned přiskočila, abych mu podržela dveře, když se dovnitř soukal s obřím, ale opravdu obřím - slovy větším než on sám - zrcadlem. Nadšenej a vysmátej mi hned pohotově vypráví, že to našel u popelnice, že tam někdo nechal rozebranou celou skříň a tohle je jen jedna část. No chápete to? Kdybych to přivlekla já, tak neřeknu, ale Honza! Od popelnice! Jako bych ho slyšela vždycky když jsem si u popelnice nebo na ulici vyhozené vyhlídla něco hrozně super, posledně to byl takový mini vysavač, takový retro luxík, vážně skvělej! Ale šli jsme běhat, tak přeci s ním nepoběžím, chtěla jsem ho vzít cestou zpátky, ale pak už tam nebyl. No ale Honza kušnil jak blázen, že jsem prase, že to domu v žádným případě nebereme, ani náhodou .. (a ty podobný řečičky, co měl i na běhání, a na brokolici...) Takže jsem prostě byla pořádně vykulený, když domu přivlekl to zrcadlo. Parádně nám pasuje ke zdi a je vopravdu giga! Můžu si třeba vzít na hlavu tak metr vysoký turban a pořád se ta můžu prohlížet a uvidím se celá, no není to báječný! Vlastně jsem si doteď nemyslela, že bych takový celotělový zrcado potřebovala, ale teď když ho máme, není nad to se v něm prohlížet, že. Honza v něm teď pravidelně kontroluje svůj vyběhaný lýtkový sval nebo testuje spokojenost či nespokojenost se svým ranním modelem těsně před odchodem do práce. Zrcadlo stojí přímo proti dveřím našeho pokoje, takže když se ráno vypotácím ven, trochu se leknu, kdo mi ukradl pyžamo, ale jinak je to super zlepšovák našeho bytu!

Žádné komentáře:

Okomentovat