úterý 24. března 2015

Osmý a devátý týden po paměti

Tak koukám, že to tu pěkně pustne. Poslední příspěvek z 1. března, to máme krásné třítýdenní manko. Nejbláznivější a nejhektičtější týden z celých deseti. Dvě prezentace, z toho jedna na článek, který jsem si musela přečíst čtyřikrát a pak stejně předstírat, že tomu rozumím.. Do toho jsme měli cvičné setkání naší diplomkové skupinky, které se nám protáhlo pěkně do devíti večer, na to prdněte ještě dvoje konzultace a zkoušku nanečisto a to celé podtrhněte tím, že Honza byl nemocný a mě se zasekla noha. Řeknu vám, týden za všechny prachy. S jazykem u kolen jsme to dovlčili do pátku, škoda teda, že jsme se na ten krásný jarní víkend koukali jenom z okýnka. Bylo to naprd, co vám budu povídat. Měla jsem splín, nemohla běhat, nic o co byste stáli...
No, ale protože mi pátkem minulého týdne skončil semestr a v pondělí nám odjela návštěva, už vopravdicky nemám žádnou výmluvu a konečně tedy zase usedám, aby sem něco málo nadatlila. Takže, kdy že jsme to skončili? Druhý březen to byl začátek našeho osmého týdne semestru.
Pak se to přehouplo do devátého týdne. Začalo to smrdět (nebo vonět) koncem semestru. V pondělí jsme byli na prohlídce v parlamentu, dostali jsme se tam nějak protekčně přes bývalou studentku. Bohužel se tam nesmělo fotit, takže se s vámi ani moc nepodělím, ale bylo to fajn. Trochu jsem musela zašmátrat ve své dějepisné paměti, která teda není příliš hvězdná, ale zřejmě jsem na tom byl pořád líp než někteří moje čínští spolužáci, kteří se přiznali, že během prohlídky zuřivě googlili historické souvislosti na telefonu. Zbytek týdne jsem si jinak vyčlenila na paní esejů, koncem semestru se nám sem chystala návštěva, tak jsem si chtěla udělat fórka dopředu. O víkendu jsme konečně vítězoslavně pokořili slavný Borough market, který je AMAZING!! Všechny návštěvy nechť se připraví na to, že je tam vezmeme, protože to fakt stojí za to! Od ovoce a zeleniny (kde bych utratila majlant, když bych měla hotovost), přes sýry, maso, ryby, olivy nebo pečivo, prostě na cokoli si vzpomenete, burgery, indická kuchyně, vegetariánské ňaminy, ovesné sušenky nebo zmrzlina z kozího mléka, no prostě cokoli... tak to byla taková třešnička na dortu, kterou jsme se pěkně naboostovali energií do finiše - posledního týdne semestru.

Žádné komentáře:

Okomentovat