neděle 28. června 2015

Zbožňuju meloun

Docela jsme si oblíbili piknikování. Ne nějaké velkolepé, ještě nemáme ten pravý piknikový koš, co měl Méďa Béďa, a taky nenosíme deku a papírové talířky.. Ale podobně jako pár víkendů zpátky jsme se vydali teď v sobotu na procházku, cestou to vzali přes obchod a našeho zelináře, kde jsme nakoupili ňaminy a pak zakempili v parku, kde si nacpali pupky tak, že jsem hekala celou cestu domů. Minule to u Honzy vyhrály extra čokoládové brownies, tentokrát šel do "ovocnější varianty" v podobě obřích borůvkových muffinů, no a zapili jsme to naším oblíbeným oatlym (Oat drink)..
No, a samozřejmě aby se ukojily moje králíčekchutě, nesmělo chybět ovocíčko, že! Původní plán byl chňapnout po jahodách (minule se osvědčily!), ale pak jsem tam uviděla ten meloun! A to nešlo odolat! Nebyla jsem si jistá, že mám s sebou lžičku, ale v tu chvíli jsem byla ochotná ho kdyžtak krájet i kreditkou! (pak se ukázalo, že malou plastovou vidličku mám s sebou, takže jsem čtvrtku melouna rozpižlala a porcovala za pomocí tohodle mininástroje). Honza se mi cestou smál, že to nesu tak zbožně, ale mě se tak už sbíhaly sliny, si to nedovedete představit. Pravda, neměla jsem nejlepší náčiní na konzumaci čtvrtky melounu (čehož Honza rád využil a chopil se foťáku, že!), ale nakonec se docela povedlo. V břiše jsem pak měla melounový moře, no řeknu vám, žbluňkala jsem jak žok s vodou, ale bylo mi blaze! Jojo, pikniky jsou fajn. A melouny taky!

Žádné komentáře:

Okomentovat